Wednesday 5 October 2011

Haasteellinen haaste 25 faktaa minusta

Sain mammamaarialta seuraavanlaisen haasteen blogiini: "Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi/bloggaria samaan haasteeseen. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän."

Tämä lähtee haastamaan seuraavat bloggarit mukaan (olen pahoillani jos haastan jonkun toistamiseen):
 Tytti

Anna
Emma
Nutun blogi
Syyssydän

1. Olen 28-vuotias
2. Tapasin vuotta vanhemman mieheni 2009 Roomassa bussipysäkillä <3
3. Muutin Englantiin 2010 keväällä
4. En uskonut että pystyisin koskaan asumaan näin kaukana rakkaista ihmisistä. Kaikkeen kuitenkin tottuu.
5. Inhoan Englannin ilmastoa, mutta näin raskaana ollessa se on ollut suorastaan siunaus, ettei täällä ole sellaista intiaanikesää, kuin Suomessa.
6. Olen ammatiltani kosmetologi ja kynsiteknikko
7. En uskonut koskaan pääseväni raskaudessa näin pitkälle saatika saavani omaa lasta. Luulin, että minut on tuomittu kestämään toistuvia keskenmenoja...
8. En ole koskaan osannut olla lasten seurassa ja minulla on hyvin pieni suku, joten lapsista ei ole juurikaan kokemusta, mutta veljentyttöni on maailman ihanin tyttö ja pitää minua jonkinlaisena esikuvanaan <3 
9. Rakastan askartelua ja käsillä tekemistä.
10. Minulla on aina ollut eläimiä, lähinnä kissoja. Nytkin löytyy kaksi, jotka lennätin Suomesta Englantiin.
11. Olen kiitollinen kaikista ihanista ihmisistä, jotka jaksavat kulkea vierelläni näitä polkuja.
12. En tiennyt, että parisuhteessa voi olla oikeasti näin onnellinen ja 100% tyytyväinen toiseen ihmiseen. En ole ennen saanut osakseni tällaista välittämistä ja huolenpitoa mieheltä, joka ei oleta saavansa jokaisesta huomionosoituksesta jotakin vastapalvelukseksi. Pyyteetöntä rakkautta on siis olemassa.
13. Olen horoskoopiltani rapu ja sanoisin että melko rapuisa tapaus jos luonnekuvausta lukee ;)
14. Tykkään kokata ja suosikkiruokaani on Japanilainen (mikäli suomalaista kotiruokaa ei lasketa).
15. Opein nauttimaan kasviksien ja kalan syönnistä vasta runsaasti yli parikymppisenä.
16. En juo kahvia.
17. En polta tupakkaa enkä ole koskaan kokeillut huumausaineita. Minulla on myös erityisen tiukka suhde alkoholiin...
18. Rakastan värejä ja rakastan kodin sisustamista. 
19. Olen neuroottinen ihminen ja huolehdin mielelläni asioista itse.
20. Ennen inhosin siivoamista, mutta opein tykkäämään siitä ostettuani oman asunnon 2009. Nykyään olen neuroottinen jokapäiväinen siivooja ja nautin siitä.
21. Ulkomailla asuminen ja raskausaika ovat kasvattaneet minua ihmisenä enemmän mitä osasin odottaa. 
22. En juurikaan pidä sinisestä sävystä, eikä meidän Jaskan vaatelokeroista juuri sinistä vaatetta löydy, ellei sitten ole lahjaksi saatua.
23. Istun mielummin kotona iltaa ystävien seurassa, kuin lähden baariin bilettämään.
24. Minulla ja miehellä on joku ihme addiktio pingviineihin :)
25. Haluaisimme muuttaa takaisin Suomeen, koska minulle on tärkeää, että lapsi oppii Suomenkielen täydellisesti. Haluaisimme rakentaa sinne talon, mutta ainoa huolenaihe tai este tällä hetkellä on se, löytyykö miehelle sieltä työpaikkaa. Mies rakastaa Suomea ja olisi muuttanut sinne saman tien :D.



No niin, siinähän sitä tulikin.
Tähän loppuun vielä voisin mainita noista eilisistä turvotuksista... nimittäin jaloista löytyi varmaan kaikki sateenkaaren värit polviin asti ja niiden liikuttaminen teki kipeää. Olin tosi peloissani varsinkin, kun Jaska ei ollut iltapäivään mennessä liikkunut kuin kerran pienen muljautuksen. No jalkojen ylös nostaminen kuitenkin auttoi ja väri palasi normaaliksi. Turvotus palasi illalla hermosäryn kera, johon ei sitten parasetamolikaan auttanut. Onneksi mulla on ihana mies ja ystävä täällä auttamassa kun jotain tarvitsee tehdä :). Mulle ei juuri annettu siis lupaa nousta sohvalta :D
Helteet onneksi hellittää pikkuhiljaa ja toivottavasti siis turvotukset hellittää samaa rataa.


37+1
KAKSIKYMMENTÄ PÄIVÄÄ JÄLJELLÄ! :o!!!! Tästä alkaa countdown....


Lilypie Maternity tickers

2 comments:

Milla said...

Kiitokset haasteesta :) mie oonkin tähän muutamia päiviä sitten jo vastannut ja haastanut silloin siut (unohdin vaan näköjään tuolloin siulle ilmoittaa, hups :O )
http://haaveenaomanuppu.blogspot.com/2011/10/haaste.html

Niin ja kylläpä siun veikkaus löytyi listan lopusta, olit jo veikannut 23.10 aamuyöllä ;)

Anonymous said...

Testing :D Ei tullut muuten sit mitään muuta mieleen tuosta tiukasta suhteesta alkoholiin kuin kohta laulusta "vähän viiniä lisää.." :D Oijoi, 20 päivää jäljellä <3

-Jane <3